Arkivfunksjon
Brukerveiledning til bruk av personlig arkiv for å finne faktura du selv har Attestert eller Godkjent, eller på annen måte har vært involvert i.
Denne rutinen vil beskrive hvilke muligheter man har for å søke i sitt personlige arkiv.
Steg 1a
For å gjøre søk i personlig arkiv må man velge knappen for personlig arkiv på hovedmeny.
Steg 1b
For å gjøre et søk kan man benytte en kombinasjon av ulike søkekriterier for å få ønsket resultat. Et søk kan gjøres innenfor følgende søkekriterier:
Steg 1c
Når ønsket kombinasjon av overnevnte søkekriterier er satt, trykker man på knappen Hent fakturaer øverst i skjermbildet. Da vil man få opp resultatet basert på søkekriteriene.
Steg 2a
For å se detaljer på faktura må man trykke på knappen ønsket linje/faktura i resultatsettet. Dette vel da føre deg som bruker inn på detaljer om valgt faktura.
Steg 2b
Når man ser detaljer på en enkelt faktura er det mulig å gjøre følgende:
Alle andre felter er låst og kun til informasjon.
Har du spørsmål om innholdet på denne siden?
Kontakt kundesenter for regnskap