DFØs lønns- og regnskapstjenester

DFØ har fått nye tjenestemodeller for lønns- og regnskapstjenester.

Oppdatert

I dialog med virksomheter som vurderer å bli kunde av DFØ, vil vi som hovedregel tilby en grunnpakke for regnskapstjenester og en for lønnstjenester/HR-systemløsninger. 

I tillegg til grunnpakken, kan virksomhetene velge å kjøpe tilleggstjenester. Disse kan kjøpes enkeltvis eller i kombinasjon, ut fra hva virksomheten har behov for.

For eksisterende kunder vil vi gå i dialog med sikte på at flest mulig velger å gå over til nye tjenestemodeller innen 2022.

Les mer om våre nye tjenestemodeller for lønn- og regnskapstjenester.

Lønnstjenester / HR-systemløsninger

  • Grunnpakke med standardtjenester

Tilleggstjenester:

  • Lokale lønnsforhandlinger
  • Avtaleinngåelse
  • Turnus
  • Brukerstøtte for sluttbrukere
  • Regelverksgodkjenning reise

Utvidet leveranse av HR-systemløsninger:

  • HR-kjerne/masterdata
    • Rekruttering
    • On- og off-boarding
    • Medarbeideroppfølging
    • Kompetanse og læring

Regnskapstjenester

  • Grunnpakke med standardtjenester

Tilleggstjenester:

  • Innkjøp
  • SRS
  • Tidstyring
  • KGV/KAV
  • Prosjektsøknad
  • Integrasjoner
  • Delårs- og årsregnskap
  • Brukerstøtte eksterne
  • Behovsportal
Kontaktinfo
Har du spørsmål om innholdet på denne siden, send en e-post til postmottak@dfo.no.
Fant du det du lette etter?