Innkjøpsliste
For kombinasjoner av artikler som kjøpes regelmessig er det mulig å opprette egne innkjøpslister for å effektivisere innkjøpsprosessen.
Se instruksjonsfilm for hvordan du oppretter og bruker innkjøpslister.
En vanlig bruker kan opprette innkjøpslister til eget bruk. Kun administratorer har mulighet til å lagre innkjøpslister som er tilgjengelig for alle brukere.
Innkjøpslister kan opprettes fra Finn artikler ved å høyreklikke på symbolet nederst i høyre hjørne på artikkelen.
Velg Ny eller en allerede eksisterende innkjøpsliste. Innkjøpslister kan lagres med eller uten angivelse av antall. Det vil si at du kan angi om innkjøpslista skal vise forhåndsdefinert antall per artikkel eller om antall skal angis hver gang innkjøpslista skal benyttes. Forhåndsdefinert antall kan endres.
Innkjøpslister kan også opprettes fra en innkjøpsforespørsel ved å lagre artiklene i forespørselen som innkjøpsliste.
Listen er nå tilgjengelig under fanen Innkjøpslister i Finn artikler.
Ved bruk av innkjøpsliste kan du angi antall for de artikler som ønskes kjøpt og fjerne de som eventuelt ikke skal være med.
Benytt knappen Legg til alle i handlekurven for å opprette en ny innkjøpsforespørsel.
Det er også mulig å lagre eventuelle endringer som er gjort som en endring på innkjøpslisten ved å benytte knappen Lagre endringer.
Selv om en bruker ikke har rettigheter til å lagre en global innkjøpsliste er det mulig å distribuere en personlig liste til utvalgte brukere ved å benytte knappen Fordeling.
Har du spørsmål om innholdet på denne siden?
Kontakt kundesenter for regnskap